Cranendonck kan ook meer VVD gebruiken!

De VVD heeft wederom de Tweede Kamerverkiezingen gewonnen. Ook in Cranendonck was de VVD de grootste partij. Voor VVD Cranendonck zijn wij op zoek naar liberale vrienden. We willen ook bij de gemeenteraadsverkiezingen van 2022 groeien als VVD. Een liberaler beleid is ook beter voor onze gemeente. Daarom zijn we op zoek naar jou. Denk mee, doe mee en praat mee met VVD Cranendonck. Dat kan ondersteunend bij onderwerpen die jou aanspreken of als lid van de VVD-fractie, als commissielid of als gemeenteraadslid.

VVD Cranendonck is een lokale politieke partij die zich inzet voor de toekomst van onze gemeente. Het bestuur en de raadsfractie zijn de meest zichtbare en actieve leden van VVD Cranendonck, zij zijn enorm betrokken bij alles wat er in de zes dorpskernen speelt. Het zijn unieke mensen met een gemeenschappelijke deler; zich te willen inzetten voor een prettige leefomgeving in Cranendonck.

De leden van het bestuur zijn verantwoordelijk voor het functioneren van de VVD in Cranendonck. Zij zorgen ervoor dat er voldoende actieve leden zijn, ze sturen en coachen de fractie, zorgen voor de juiste stappen rondom de verkiezingscampagnes -zowel lokaal, regionaal en landelijk- en zorgen voor de portemonnee van VVD Cranendonck. Heb je geen politieke ambities, maar wil je wel graag meedenken over de lange termijnvisie voor onze gemeente? Dan is een bestuursfunctie echt iets voor jou. Carola Meuwissen kan je daar meer over vertellen via carola.meuwissen@clarp.nl

De meest zichtbare leden van VVD Cranendonck zijn de leden van onze fractie. De fractie bestaat uit leden van de VVD-kandidatenlijst van de verkiezingen in 2018 en nieuwe leden die bij de verkiezingen van 2022 graag op deze kandidatenlijst komen te staan. De fractie bestaat op dit moment uit onze twee raadsleden, ons commissielid en de steunfractieleden. De taak van de fractie is om de inhoud van het verkiezingsprogramma zo goed mogelijk uit te voeren in de praktijk. De fractie heeft een eigen politieke verantwoordelijkheid en wordt hierbij geadviseerd door onze wethouder. Bij de verkiezingen van 2022 zouden we graag meer leden van de VVD op onze kieslijst plaatsen en ook meer zetels in de gemeenteraad bemachtigen. Hiervoor hebben we dus nieuwe leden nodig die meedenken over alles wat in onze gemeente gebeurt. Heb jij een mening over wat er om je heen gebeurt en heb je lang genoeg op je handen gezeten? Kom dan in actie en wordt lid van onze fractie! Jordy Drieman kan je daar meer over vertellen via jordy.drieman@vvdcranendonck.nl

Ben jij één van die 3.486 VVD-stemmers in Cranendonck en heb jij ook lang genoeg toegekeken? Grijp dan nu je kans! Word lid van de VVD en maak Cranendonck samen met ons nog liberaler! Dit kan al voor een minimale bijdrage van 25 euro per jaar. We hebben er zin in om je te ontmoeten!

Bestuur en Fractie VVD Cranendonck.